onsdag 20 januari 2010

Minna Parikka - Skor

Om detta är viktigt för er eller inte vet jag inte, men jag tror det;
Mitt favoritskomärke, Minna Parikka,
har kommit med en ny kollektion!

Hurra hurra, folkets jubel. Faktiskt, det här gör mig glad som satan. Jag tokälskar verkligen hennes skor. De är relativt sköna och ack så vackra. Nån gång ska jag våga mig på att beställa från hennes hemsida då de enbart säljs hos PomPomParlour ~och de tar bara in vissa modeller~ men ryktet har nått mitt öra att även Kunigunda ska börja sälja dessa konsverk. Vilken lycka.
Mina favoriter är Betty och Tassle Royal. Lätt.





Zsa Zsa ~Finns hos PomPomParlour~

2 kommentarer:

Jessica sa...

Inte riktigt vad jag brukar gilla, men Lulu gillar jag! =)

MissDecibel sa...

Åh jag vet! De är kalasfina. Förhoppningsvis kommer de till Kunigunda. DÅ ska jag slå till så IN i helvete!