söndag 24 januari 2010

Totalfab

Igår blev så jävla bra. Som jag sa behövde jag onödigheter. Jag behövde känna att allt inte var på liv eller död. Jag kände det, som jag kände det.

Jag åkte till Kunigunda för att kicka. Alltid finns där något jag behöver, även nu, men jag köpte något annat, en total onödighet i januari; en transparent zebra-klänning från Mina UK.

Nu är ju Carrie min SATC-favorit, men jag låter mig även inspireras av Samanthas värkiga stil, därav just den klänningen just igår.

Sen åkte jag till Urban Outfiters för att köpa något jag så länge haft blicken på; Cupcake-skålar. De är så söta så och gör sig perfekt på mitt sminkbord.

När jag varit hemma och dumpat inköpen bytte jag om och gick till solariet, 20 varma minuter. Helt lagom, även fast jag blev lite svedd. När jag lyckats sminka över det röda åkte jag hem till Stina för att senare åka till Cliff Barnes med henne och Sara.

Vi hade det underbart, dansade oss galna. Jag minns inte när jag dansade så mycket sist.
Som sagt; så jävla bra.

1 kommentar:

Charlotte sa...

Ooooh jag har också såna där cupcakes :D