tisdag 19 januari 2010

Mina UK

Jag skriver sällan om kläder och märken men just nu är jag inne i en sån period. Jag suktas av vackra kläder, vill byta ut sånt jag tröttnat på och nu har jag fått upp ögonen för ett märke som har en hel del underbara plagg. Sånna plagg jag alltid velat ha och sånna som jag först nu förstår att Det där kan jag ju visst ha!
- Jag vill slå ett slag för Mina UK.

Mina favoriter från hemsidan:
Lace Bib Dress

Psyche Dress ~~~~~ Antique Purse
Russia Dress
Yoko Dress
Bilder: Mina UK
Jag har aldrig beställt kläder från sidan men som tur är vet jag att märket säljs på söder i Stockholm. Närmare bestämt i butiken Kunigunda.
Det var det.

3 kommentarer:

Kunigunda sa...

Tack tack! Visste du att det är 50% på plaggen på bilderna?!!!!

Hälsningar, Pia / Kunigunda

Karin sa...

Jag gillar russia dress, tror du att jag kan ha den ? :D

MissDecibel sa...

Karin: Absolut inte. Jag passar i den mycket bättre. . . ;)
Nej men jag vet faktiskt inteHar svort att tänka det rosa til ditt hår . men kanske!