onsdag 27 januari 2010

Jag och Spooky

Det här är min officiella träningströja, visst kommer den varvas med andra men den här kommer alltid vara nr 1. Inte för att det är den perfekta tröjan för fysisk aktivitet, det kan vara den sämsta tröjan för ändamålet då den inte täcker magen när armarna letar sig ovanför axelhöjd.. Osmickrande - men det blir en boost i det med; att tvinga mig själv att ha det på det viset tills jag är så pass nöjd med maggen (yes, det ska uttalas maggen här) att jag inte störs av att visa den.

Anledningen till att den här tröjan är helt enkelt bäst är pga av texten; I'm with Spooky. Perfekt för mig som kommer träna mycket ensam - med Spooky är jag inte ensam i min träning. Jag och Spooky kommer köra så jävla hårt. Vi kommer seriöst kötta på friskis baspass. All in.

~Jag vet inte hur man spegelvänder bilder~

Inga kommentarer: