tisdag 26 januari 2010

Pixie Geldof

Bilder: Tatler

Bild: zimbio
Jag har blivit så inspirerad av denna undersköna kvinna ~ca 2 år efter alla andra~. Hon är så otroligt vacker och jag gillar verkligen hennes stil. Jag hoppas att jag själv ska kunna utveckla något lika personligt i framtiden, eller helst nu.
Åh jag önskar att jag hade modet och huvudformen till att klippa mitt hår sådär ~favoritfrisyren kan beskådas på bild nr 3~ men jag tror inte att det skulle funka. Eller? Kanske?
Vad tror vi? Våga uttala er om detta, fegfoster!

4 kommentarer:

Nice sa...

Nice stil och utstrålning! Och jag håller med om att hon har coolt barr! Och hon verkar ha ett skönt kändisskap...

Men fan Thea! Menar du att du inte har en personlig stil? Man känner igen dig på flera hundra meters avstånd för att du är unik!

MissDecibel sa...

Nice: Ja, hon är så fin!

Åh tack,! Jo visst har jag en ganska personlig stil men jag skulle vilja utveckla den ytterligare - ta upp den några nivåer.

Men vad tror du; skulle jag passa i hennes frisyr?

Nice sa...

Ja.. jag tror det, tror du skulle passa i väldigt många olika frillor! Men det är så jävla svårt att föreställa sig långhåriga vänner i kort hår =P

MissDecibel sa...

Snart så, snart får vi se hur det blir :)