fredag 8 januari 2010

Jag hann!

Jag hann precis! Precis innan de tog undan pallarna för natten på 7eleven. Då hade jag fått stå upp och bloggat, hur hade det sett ut? - Helknorkat, visst?
Alltså, ja, så, precis. Nej. Eller, jag vet inte. Påriktigt. Det är lite så ikväll, ni förstår? Klart ni gör, ni är mina allvetare. Perfekt.

Jag lyssnar mest på Queen nu. Vilka genier! Jag drömmer mig tillbaka till London, där går säkert We Will Rock You fortfarade. Den har jag sett två gånger och skulle inte säga nej till en tredje. Jag tycker om att, så att säga, overdo it. Men den är mäktig. Ni kan ju kolla på youtube men nej det är inte samma sak. Det visste ni redan, visst ja, förlåt.


Jag vet inte om det här funkar - det finns inget ljud på 7elevendatorerna. Men det kan gå. Kanske. Hoppashoppas. Hoppas. För er skull, foster små.

Inga kommentarer: