måndag 18 januari 2010

Drömmar om restylane

Jag drömde inatt att jag var tillbaka i skolbänken. Att jag satt i det välkända klassrummet ~A32?~. Precis som då intresserade jag mig inte alls för vad som sades, det kändes helt irrelevant för mig. Något som däremot skiljde sig var att jag hade med mig en spruta.

Jag tog fram en fickspegel, putade med läpparna för att se önskat resultat och stack in nålen på måfå i mina läppar. Det var ingen större grej än att applicera läppglans.
Jag har ett tag funderat på att förstora läpparna, inte seriöst men jag har lekt med tanken.

Frågan är: Hur annorlunda skulle jag se ut och hur annorluda skulle jag ses på?

2 kommentarer:

Jerk sa...

Fullkomligt onödigt att spruta in något i ett så vackert ansikte..

MissDecibel sa...

Åh tack, det var snällt sagt :)