fredag 29 januari 2010

Torsdagste-shopping-klubb

Fosteri, fostera - jag tog sovmorgon ida'!
Ja, jag tog en sovmorgon, idag ska jag nämligen inte till mitt vanliga dayjob, nej, idag ska jag till FHP och kolla på kommande utbud. Spännande, spännande. Men nog om det ~så jävla intressant är det ju inte ännu~. Låt mig berätta om min gårdags kväll.

Tågen gick sådär, jag blev besiken på SL för att jag hemresan dagen innan verkligen hade stått upp för dem. Igår blev jag en timme försenad. Jag och Ludvig hade bokat teprovning på Esters. Tyvärr missade vi smakningarna av de smaksatta teerna, även kallade de goda, så vi fick uppleva alla möjliga hemska smaker.

Sen åt vi scone, drack en mugg te och pratade om den berömda ditten och datten.

Efteråt bev vi oss av till Kunigunda där det var SoFonight, sista torsdagen i månaden håller affärerna i SoFo öppet längre helt enkelt. Jag köpte en klänning jag spanat in. Mina UK, yesyes.

Efter det åkte vi till KB där det var Torsdagsklubb. En mycketmycket trevlig tillställnig. Fullt var det av intressanta människor. Det är härligt att gå till en bar och faktiskt få utbyte från dem man pratar med.
En bra kväll som ni hör.

3 kommentarer:

Jessica sa...

Men Teapot, du verkar ju ha hittat en bra bronzer! Eller är det solariebrännan som ger färg i fejjan? :)

Anonym sa...

Nu väntar jag bara på att sköna bilder på mig ska facebookpubliceras.

MissDecibel sa...

Jessica: Mja, jag är inte helt nöjd med den. Det är en hudkräm med färg i, men jag tycker man ser smutsig ut. Jag vill lixom ha nått åt champange/guld-hållet.. Puder.

Ludvig: Det kommer hjärtat. TACK för igår!