söndag 22 november 2009

Om min lördag


Gårdagen var fin och lagom. Ni vet väl att livet ska bestå av fyra delar: en del jobb, en del lek, en del kärlek och en del reflektion. Jag har fått ihop mina delar ganska bra nu.
Föreläsningen om pony-people var väldigt intressant. En bonus var att strålande Magdalena var där. Härligt prat om vackra saker. Efter PomPom åkte jag faktiskt hem. Jag kände för det. Jag satt ändå uppe, pratade i telefon med hjärtat Adam och skrev en dikt om ett annat hjärta. Jag har kommit in i ett flow, skrivandet går bra. Jag skriver i alla fall varje dag.

Gårdagens enda riktiga bakslag var att saffranssnäckorna på mitt 7eleven var slut. Det kändes olagligt och jag blev förbannad men tog mig ur det med en påse smågodis och The 90's.
Gott så.

Ja jag vet att jag fastnat i en mun-min.
Ska jobba på det.

Inga kommentarer: