lördag 28 november 2009

Gottegrisar har vi gott om - vi måste hjälpas åt att få bort dom - från jordens yta!

Åh, frosseriet blir min död! Igår i form av nachochips med smält ost och idag afternoon tea. Jag förstår varför det är en dödssynd, det är helt logiskt.

Så, whats up? Jag är totalt sockerchockad, det darrar i mina fingrar och tår och jag har ett fånigt fylleleende på läpparna men det har varit underbart!
Jag mötte upp Ludvig och vi strosade i butiker. Jag handlade. Efter ett par timmar tog vi oss till vasastan och Classic TeaRoom. Vilken fest! Snittar, scones och småkakor avrundades med en nätt tårtbit.

L - Nej, den här kakan.. smakar stiksigt...
Den smakar prolitär!

Ludvig, åh jag önskar att ni fick träffa honom. Jag har fått skratta så mycket idag. Han är för kul. För!
Nu ska jag hem och packa in håret, jag har tänkt börja med det nu när det har börjat se så ledset ut. Köpte en burk från lush, jag hoppas på det. Sho.

Det köpta:
Hårinpackning - Lush
Tvål - Lush
Strasshalsband - Antikt, Gammalt och Nytt
Halsband med stor kristall - Dyrberg/Kern
Maskara - MAC
Eyeliner - MAC
Skjorta - H&M

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för i dag, jag blir så glad av dig :D Proletärkakan blir wall of famead.

MissDecibel sa...

Ludvig: Tack själv, du är underbar!