måndag 23 november 2009

Luftslottet som sprängdes

Herre Je, vad gör hon uppe såhär dags? frågar ni er.
Jo, jag har haft mig en trevlig kväll. Det ni! Den trevliga kvällen höll först till på biografen Viktoria där det var en förhandsvisning av "Luftslottet som sprängdes". Jag hade inte sett de två föregående filmerna men papa och syster berättade det jag behövde veta. Filmen var väldigt spännande, lite otäck men tydligen inte alls så farlig som de två tidigre. Jag vill se dem.
När filmen var slut gick vi till malmen där det var mat och mingel. Jag fick komplimanger från random folk för mitt hår och mina kläder och den ultimata bekräftelsen kom i form av beröm för mitt val av kläder/hår/smycken från filmens kostymörer.

För första gången i mitt liv hade jag leggings. VAD sägs om det?
Lite modebloggig kände jag mig allt. .

En mycket trevlig kväll men trött som jag är gick jag hem i vad jag anser vara en helt lagom tid.
Hoppas även er kväll var kalas, foster små.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh,Thea! Du ser helt bedårande ut.
Kram/mamma

MissDecibel sa...

Tack mama!

Karin sa...

Åh vad kul!
Jag gick till malmen sen och då gick Dolle och Stina förbi och vinkade genom fönstret till mig!

MissDecibel sa...

Karin: Det var som fan! De är lite mer hårdhudade partyanimals än va jag är.. Jag gick hem vid elva, jag har ju faktiskt en blogg att sköta!