lördag 14 november 2009

En fredagskväll med Therese

Med tanke på dagens projekt hade jag planerat en chillkväll igår. Och så blev det - först.
Jag kom hem, jag laddade med musikalskivor. Efter Glee vill jag inte göra annat än att sjunga så det var vad jag gjorde. Les Miserables, Jesus Christ Superstar, FAME, Little Shop Of Horrors, Hairspray, Nine... Som jag s j ö n g! Det var längesen sist och det kändes, men jag klarade mig igenom de flesta låtarna. Bra av mig. Sen lite blogg, piff, sex and the city och middag. Därefter mötte jag upp Tessan på malmen.

Vi har inte sets på ett tag så vi fick äntligen prata irl om allt som sagts över telefon. Där var vi några timmar tills en fransman blev för påträngande. Då gick vi till Indigo.

Där var det trångt och pretantiöst, men trevligt. Träffade några som Therese började köra sitt säljsnack på. Hon har varit ledig en vecka, längtar tillbaks till sitt jobb som luftrumsterrorist. Jag förstår henne inte men det var kul att se henne in action.

Relativt tidigt gick vi hem. Tyvärr har jag inte kunnat sova ordentligt. Dagens projekt gör mig nervös, jag vet att det kommer gå bra men i det här vädret, ojojoj.. Mer om det när det är genomfört, är det ok? Bra så.

Inga kommentarer: