söndag 15 november 2009

Lördagen i bilder


Sminkad och klar för att åka till Förorten
Peppade med Ebba Grön - Vad ska det bli av dig?

~Så fortsätt och fortsätt att va rebell
Fortsätt och fortsätt att va dig själv~


Hemma hos Filip, ombytt och med puffat hår.
Vi filmade i regn och kyla. Jag gnällde. Filip peppade.


Jag i uppseende och förargelseväckande outfit.
Filmade i Alby, det är en del av förorten.

Jag fullkomligen kastade på mig kläderna när vi var klara.
Kände mig inte helt säker . . .
Vi var kalla och trötta men hade haft det jävligt kul och
föhoppningsvis klipps detta ihop till något fantastiskt.


Myskväll hos syrran med pizza och godis. Lovely och perfekt.


Låten vi filmade video för heter X.

Klicka på bilden så kommer ni till The Events hemsida.

1 kommentar:

Filip sa...

Du är mycket fin med The Events tröjan på!