onsdag 18 november 2009

Friska vindar

Regninga november med sitt förbannade schackmönster knäcker en lätt. Och gärna. Det är i sånna här kritiska tider det behövs friska vindar, ny luft, och ikväll kom den till mig.
På SpokenWord ger jag mig tid att tänka på annat, lyssna och lära, njuta och betrakta. Det är underbart på underbara bar. Väl valda ord med mening stärker upp. Efter en sån här kväll är jag mottaglig för tänkvärda tankar och därför är jag så glad att jag stötte ihop med Leon. Hans synsätt skiljer sig från mina mönster. Nya vinder viner. Energierna är i omlopp.
Jag är glad och tacksam.
Börja.


hej här kommer segertåget

7 kommentarer:

Karin sa...

Åh, var det bra på spoken word igår?
Bättre än min filosofiföreläsning till och med? Say it ain't so...

MissDecibel sa...

Karin: Det var grymt, som vanligt. Men det har tappat publik som fan, mycket trist. Följ med nästa gång, tror det är 9/12.

Daisy dapper sa...

Hej Thea!
Tyvärr så är underkjolarna i vitt helt slut. Din önskade storlek XS/S finns i svart. Vi beställde vita vid senaste beställning men dem var även slut hos leverantören.

Hälsningar Matilda
Daisy dapper

Sanna sa...

Den första av de här fyra bilderna var det! Tycker den är sjukt sjukt fin!

MissDecibel sa...

Sanna: Jahaaa ja! Ja, jag har fått komplimanger för att jag ler på de här bilderna. Kanske något man ska våga sig på lite oftare. Men det är ju så jävla svårt!

Filip sa...

Du ser så hälsosamt glad och lycklig ut! Man blir liksom glad av att se dessa bilder!

MissDecibel sa...

Filip: Åh va fint sagt. Tack!