tisdag 3 november 2009

Nu och idag

Igår tog helgen ut sin rätt, jag var helt slut, somnade innan nio därav ingen blogg. Ursäktar.

Idag har jag återfått mina krafter. Dels tack vare sömnen men även tack vare bilderna från helgen. Ja, jag har fått se några stycken och låt mig säga: de är bra. De är så jävla bra, speciellt en. Åh Zappa, den är fantastisk! Jag vill inte oversell it, men jag skojar inte när jag skriver att det är den bästa bilden tagen av mig någonsin. Förstår ni? Nå-gon-sin. Då är den bra..
Tyvärr kan jag inte lägga upp den i bloggen, inte än. Men det kommer, troligen. Eventuellt. Om jag känner för't.
Annars då? Jo då, jag har att göra. Den här veckan har en del roliga, spännande, viktiga saker inplanerade. Jag berättar mer allt eftersom, ni vet hur det funkar. Ok? Ok.

Inga kommentarer: