torsdag 26 november 2009

Min tillvaro

Jag trivs med den. Tillvaron. Den här veckan är fylld med att-göra och jag gillar't. Jag tycker om att ha å göra.

Igår, efter inlägget, så plockade jag hemma. Sorterade ut böcker, skivor och grejer som skulle skickas. Jag tog dem med mig, papa ska skicka dem åt mig, men på vägen till 7eleven gick påsjäveln sönder. En sån sak som aldrig händer hände. Och det hände mig. M I G . Jävla universum, vet dom inte vem jag är? Oh well, jag samlade ihop skräpet och gladde mig åt att det var just det - skräp.

Ikväll ska möblerna pusslas ihop och sen ska jag till KB. I helgen har jag nästan lite för trevliga saker inplanerade. Utgångar i den burleska svängen, afternoon tea, shopping.. Som sagt; FÖR trevligt. Jag är knappt värdig.
- ... Jo det är jag, vet jag inte vem ja är?

Ja, jag kan ju skriva lite om min planerade shopping. Oversizetröjor och leggings står på listan, kanske lite smycken. Efter måndagens leggingsanvändning har jag förstått att det är ett mycket praktiskt plagg så nu måste jag komma ikapp alla de år jag varit utan.
Tipsa mig gärna om vart det finns snygga. De jag köpte var från America Apparel och dem gillade jag för de hade så underbart hög midja. Finns det sådana i andra butiker, månne?

Det var det för nu. Kisses

Inga kommentarer: