tisdag 30 juni 2009

En magisk Flinck

Naturligtvis har jag inte spenderat hela helgen med att bleka mitt hår. Jag har allt haft att stå i.
Detta stod jag i i fredags

Efter jobbet kom Tessan och hämtade mig. Först snabbt hem till henne för klädbyte och uppfrächning av smink. Sen brände vi på mot Haninge. Där plockade vi upp mama och styrde kosan mot Dalarö.
Middag på Dalarö Strand Hotell. Det mustiga fiskgrytan var schyst men vitchokladcrem med bär var.. inte så schyst.


Vid halv elva började anledningen till att vi var där. Anledningen heter Thorsten Flinck.
Han var magisk. Ögonen vittnade om så mycket mer än jag kan återge här. En närvaro och frånvaro på samma gång. Som sagt; Magiskt.
Publiken var under all kritik. De var fulla, stökiga och inte alls intresserade av någon annan upplevelse än draget.
Han reciterade en dikt, Thorsten alltså, och det gjorde han helt fantastiskt. Helt.

2 kommentarer:

Jessica *Love T sa...

Har du fler bilder på Thorsten Flinck? Pratade du med han? Autograf?

MissDecibel sa...

Jessica: Ja, jag tog ett par bilder till men jag ville inte köra med blixt så när det mörknade blev det svårare att få fokus.. Thorsten var ganska osynlig när han inte stod på scenen, rörde sig inte bland publiken, så jag pratade inte med honom.
Har du sett honom?