tisdag 16 juni 2009

Kickad uppåt

Idag är en bra dag. Solen har sparkat upp mig några nivåer men mitt jobb gör även sitt för att förgylla mitt liv.
Midsommarafton är inte längre en röd dag. Jag var inställd på att jobba i alla fall halvdag på fredag. Men icke.
- Nej men du vet Thea, du är ledig på fredag. Det är ju en afton. Och så jobbar du halvdag på torsdag. Du vet dag innan röd dag...
Och för att få mig ännu några nivåer högre fick jag veta att jag får en liten bonus, en så kallad semesterpeng.
Idag tänker jag inte klaga på nånting, mitt liv är på tok för bra för det.

Jag bjuder på en glad bild dagen till ära.

4 kommentarer:

Jessica sa...

Hahah, fan vad nice!!! Men teapot det är väl klart att du inte jobbar på midsommar, det är bara DG-crew och folk i affärer som jobbar då! ;D (om man inte har semester den här veckan förståååås)

och Peyton-toparna kostar 149pix styck!!=)

MissDecibel sa...

Jessica: Men det var ju inte en röd dag!! Vad vet jag om alla dessa bestämmelser?

Ok, nice!

therece sa...

kom heeem nån gång daaaa, jag är hungrig.

MissDecibel sa...

Jag är hemma på ett kick!