måndag 15 juni 2009

Helgen

Ni har väl vid det här laget förstått att jag är trött?
Ni förstår väl då att det inte är prio ett för mig att gå i regnet till seven eleven för all blogga?
Ni är ledsna för det, men det är ok med er. Ni vill mig bara väl.
Så bra.

Så hur mår jag nu efter helgen? Ärligt? Jag är så trött, så oändligt trött!
Hur detta är möjligt vet jag inte. Jag har gjort allt i min makt för att göra så lite som möjligt den här helgen.
Vad är då det lilla jag gjort?
I fredags var jag ute. Tanken var att se Hoffmaestro, men det var fullt så vi åkte till Skeppsbar istället.
Lördagen var städdagen med stort s; Städdagen.
Jag rensade ut skräp, dammtorkade, dammsök, skrubbade badrummet, diskade, bäddade rent, gick med papper och flaskor. Det är riktigt prydligt hemma nu.
Jag tog också en paus i fejandet och köpte (Sökarna) på dvd.
Söndagen spenderades i mitt nystädade dollhouse. Sömn blandades med film, special k och kanelté. En mycket behaglig dag.

Trots lugnet är jag trött, så förbannat jävla trött. Men kaffet är svart och herr Flincks röst ljuder ur högtalarna så det ska nog gå bra det här.

2 kommentarer:

therece sa...

Hörru, jag har kommit på en ny grej. Alltså, SJUKT revolutionerande, jag vill typ skrika det till hela världen, håll i dig: FATTA om man skulle starta en kommentators-blogg. Alltså, inte alls som bloggkommentatorerna, utan att man faktiskt bloggade i folks kommentar-fält. Typ som om jag var "din" kommentar-bloggare. fatta fatta fattta!!! SMART. Sen kan man byta blogg och börja blogga i någon annans kommentar-fält utan att säga nått så måste läsarna leta asmycket. Nej, det är inte smart, men det första är asroligt ju! ohhh - patentverket.se NÄSTA!

MissDecibel sa...

Therece: Eller så börjag vi ha diskutioner i kommentatorsfält. Alltså andras. Börjar bråka på random persons blogg. Det vore kul.