tisdag 23 juni 2009

Magnus Uggla på 7eleven

Rastlösheten brinner i min kropp,
ingenstans syns en gnutta hopp,
och i morron när jorden brinner opp,
då är det försent att söka målet i sitt liv.
Måste ut i natten, måste ut och få luft,
måste ut i natten, söka din trygga kropp,
måste ut i natten, hjälp mej, hjälp mej bort.
Johan sover och jag har tagit flykt till seven eleven för att inte störa. Vi har ordnat det på så sätt.
Jag har semester nu. Bara denna vecka, sen jobbar jag en vecka igen. Och sen två veckor ledigt. En av mina semesterveckor gick åt i Paris och en vecka spar jag om jag någonsin skulle bli spontan.
Det händer inte mycket, livet är lugnt. Det är precis det jag behöver. Att blogga känner jag inte för så jag låter det för det mesta vara. Men vill ni verkligen veta vad jag pysslar med så är det twitter ni ska följa mig på. http://twitter.com/theahogberg

Det här är bara ett utfyllnadsinlägg. Allt för att få uppdatera min status på fb. Så.

Visst ja, många har gratulerat mig i dagarna. Sagt 'smart val' och 'bra jobbat'.
Varför? Jo, för att jag valt denna vecka att vara ledig på. För vädrets skull.
Alltså, jag har valt en bra vecka. Jag var smart när jag fyllde i min ledighet för ett par månader sen. Bra jobbat av M I G .

Minns det nästa sommar när ni ska lägga in om semester. Skit i vad smhi säger; fråga mig! Jag kan det här.

1 kommentar:

Jovan sa...

Mhm va det verkligen så med semestern?? Men du prickade in en gryym vecka i alla fall... Ses snart bruden..