söndag 28 juni 2009

Ett bloggigt inlägg

God morgon.
Jag sov oroligt inatt. Kom hem vid halv fyra efter en utekväll med Tessan, Z och hennes vän Karin. Det var en si och så kväll. Victoria. Märkligt ställe. Men Tessan var där och det gjorde att det var en underbar kväll ändå.
Tessan, underbara Tessan, snarkar. Det vet jag för hon har legat i min säng och gjort det hela natten. Jag hänvisade mig själv till min ärtgröna soffa. Söt, men dynorna har en tendens att glida isär när man ligger i den. Jag tog flykt till mitt andra hem, 7eleven. Här hänger jag en del. Det är trevligt och de har alltid varmt kaffe. Och så är jag tjenis med personalen så idag fick jag två stämplar på mitt kaffekort trots att bara en kaffe inhandlades. Yes!
Nu väntar jag på att Tessan ska vakna så vi kan gå och äta frukost nånstans. Sen är planen att bleka min utväxt med mama, men jag tror inte att det blir av.
Jag känner för att sova. Så blir det nog.

2 kommentarer:

André Drougge sa...

=) Bring your own diamonds.. var kommer namnet från?

MissDecibel sa...

André: Jag minns inte riktigt om jag ska vara ärlig. Jag lekte med förkortningen byob, och sen blev det Diamonds istället för Bottle.