fredag 26 juni 2009

Jag orkar inte tvätta...

Jag anser mig inte ha tid med sånt.. Min lösning är att köpa nya kläder. Det är ett smidigt system som jag rekomenderar..
* Jeans ~Gul & Blå~
* Panties ~Playful Promices/PomPomParlour~
* Mintgrön t-shirt ~Cheap Monday~
* Randigt linne ~Cheap Monday~
* Svart kofta ~Monki~
* Svarta byxor ~Cheap Monday~
* Oversizetröja ~Chicks on speed~
* Tröja ~Monki~ Ränderna går aldrig ur..
* Rosa nätstrumpor ~Agent Provocateur~
* Foundation ~MAC~ HAH! jag har gått upp en nyans. Ergo; jag har fått färg!
* Panties ~H&M~
Tydligen ska det vara helt jävla omöjligt att hitta helsvarta hotpants. Nej, det MÅSTE blandas med andra färger eller mönster. Ofab..
* Goltuppen
* Dexter
* Da Vinci Koden
* Vildvuxna Rosor - Thorsten Flinck
* Maskara, ögonskugga, skuggpalett ~MAC~
* DV Mode
Jag var helt inställd på att det skulle vara dåligt väder under min lediga vecka så jag köpte upp mig på sevärdheter och örongodis..

2 kommentarer:

Jessica sa...

Närå, samma modell på divided-hotpants som du har köpt har jag köpt förut med enfärgade svarta, grå och vita!

MissDecibel sa...

Jessica: Jag vet, men jag vill bara ha svarta.. INte gråa och vita. Det är där problemet ligger..