måndag 28 december 2009

The shopping must go on

Jag var nedstämd idag. Det kan ha att göra med helgens slut, Broder Daniel i mina hörlurar, snöslask och att jag börjat läsa Noréns dagbok - vem vet vad? Hur som, netstämdheten fyllde mig. På jobbet var det stilla, jag ville hem, så min kollega sa "Gå hem du, och kom tillbaka torsdag nästa vecka". Ni kan tro att det kickade upp mig!

Jag for till min stad och strosade. Jag försökte hitta horskor, sånna där som alla andra har, måste fortfarande jobba på den "porriga" delen av min garderob. Jag hittade ett gäng skor som var billiga, på alla sätt, men de kändes inte rätt. Och så såg jag dem. De blåa skorna. Ett par skor jag absolut inte behövde men verkligen och påriktigt ville ha. Jag slog till. Det förstår ni väl? The shopping must go on!

I can't help myself

I'm addicted to a life of material

It's some kind of joke

I'm obsessively opposed to the typical

Inga kommentarer: