fredag 11 december 2009

Igår, Idag och Mer

Åh, igår. Åh. Jag mötte upp Pehr och gick till Malmen. Säsongens sista Mitt I Smeten stod på schemat. Lineupen var bra, bättre, den var grym. Påriktigtbra ifrån sig gjorde Kjodjo Akolor och Robert Larsson.
Robert Larsson, denna fd Lulebo som nu blivit göteborgare, han är bedårande. Med sin frisyr tror man inte att han ska leverera de bisarra tankar som han faktiskt gör. Och han gör det bra. Så bra.



Idag då? Jo jag ska till jobbet, har tagit mig ut extra tidigt bara för att få lite tid med er, foster små. Nej, jag har fortfarande ingen dator, visst är det märkligt? Inte egentligen.
Ikväll ska jag träffa Filip. Hans projekt ska börja genomföras, det ska bli spännande.
Och vet ni vad? Projektet jag hållit på med den senaste veckan är klart. Jag har skrivit dikter som jag vill dela med mig av till er men det känns så att säga ovärt att lägga upp dem här. Ni är ju inte de bästa att komma med feedback, det vet ni också.. Det önskar jag mig från er, jag vill ha mer vi-känsla här. Vi är ju ett team! Är ni med?

Nu: tåg.

Inga kommentarer: