fredag 18 december 2009

Brunnen igår

Så, nu så. Det här med rökningen är nu inte längre det mest påtagliga i mitt liv. Det finns nu annat som okuperar mina tankar. Det är skönt, nej, fantastiskt. Och underbart.

Gårdagskvällen, låt mig berätta. Jag tog en sväng hem till mama för lite vitt och gult bröd. Sen sen sen åkte jag till Norra Brunn. Det var en så bra lineup att jag inte kunde motstå;
Dominik Henzel, Marika Carlsson, Robert Larsson och Tobias Persson - i den ordningen.

Stämningen var fabulös, glad och generös. Dominik brann fint, det gjorde han. Marika var On Fire! Robert roade - åh va jag har fastnat för hans skämt! Och Tobias... Tobias briljerade. Han var totalt jävla magisk! Fick till och med gå upp för extranummer - mermermer!!!!

Åh, jag är så lycklig över dessa människor med skarpa hjärnor och vackra själar. Lycklig.

Inga kommentarer: