onsdag 23 december 2009

Dagen idag

- Today då, Thea? What about today?
Lugn, foster. Lugn. Idag har varit stillsam men händelserik. Jag har gått på stan. Hade ett "möte" imorse vilket tvingade upp mig på tok för tidigt. Efter det strosade jag. Tittade på saker jag vill ha, mötte upp Therece. Hon ville ge mig en julklapp men hade så svårt att bestämma vad hon till mig skulle ge, så jag fick välja själv. Från America Apparel valde jag en svart body med see thoru-tyg framtill då vi kommit fram till att det saknas så kallade "porriga" kläder i min garderob. Nu så....

Apropå nu, nu är jag hos mama. Jag har fått mat. Jag har fått hemmakokt knäck och geléhallon från Ejes. Jag har fått låna hennes fantastiskt mjuka morgonrock. Jag vill aldrig resa mig igen men det verkar bli utgång ikväll.
- Kör vi nu?

Jag tror jag drabbades av nån sorts åldersnoja igår..

Inga kommentarer: