lördag 19 december 2009

me-music

Jag minns! Musik minner mig om min ungdom. Med viss musik far jag tillbaks i tiden. Jag är där och då. Det var fint. Det var fantastiskt. Trots all syndsvart smärta är min ungdom mitt vackraste, min Madonna. Minns ni?

Industry - State of the nation, Wumpscut - Die in winter, Lita Ford - Kiss Me Deadly, The Ramones - Love Kills, Jack Off Jill - Strawberry Gashes, Guns N' Roses - Used To Love Her, Svensk Pop - Jag ska ligga med hela världen, Tiger Lou - You Can't Say No To Me, Broder Daniel - Shoreline, Lars Winnerbäck - Solen i Ögonen, 50 Hertz - Intergrill, The Kristet Utseende - Bärs som bärs, Räserbajs - I magen på Anette, Dir en Grey - Zan, Love Hina Opening, Naruto Opening #4 - Go!!!, Charta 77 - När världssamvetet tog semester, Kai Tracid-Too Many Times, Courtney Love - Hello, The Rolling Stones - Under My Thumb, Jimi Hendrix - Crosstown Traffic, The Hives - A Little More for Little You, med mera, med mera...

Inga kommentarer: