måndag 16 mars 2009

Tack och adjö för idag

Jag trodde då aldrig att denna arbetsdag skulle ta slut. Men jo då, om en halvtimme är det jag som signar ut, som Mange Schmidt hade sagt. Då ska jag träffa en vän. Vännen är en kvinna jag känt sen jag föddes, men inte träffat på över ett år. Det är märkligt hur man kan låta tiden gå.
Hon ska komma hem till mitt dollhouse och vi ska äta middag. Nu är jag lite trött, men jag tror å det bestämdaste att det kommer bli en trevlig kväll.
-Tja, det blir det när jag klivit av tåget efter min en timmes långa hemresa.

Hur ska ni spendera denna måndagsafton, foster små?
Glöm för Zappas skull inte att titta på Ballar av Stål som har premiär ikväll! Jag tror det blir fantastiskt roligt. Så.

1 kommentar:

Anonym sa...

Som jag har längtat efter det programmet. Fantastiskt. Bänkad, eh ja.