onsdag 18 mars 2009

En otroligt trevlig kväll

Igår kom Anna hem till mig. Anna är min papas kvinna och hon fyller år idag ~GRATTIS!~. Jag kan inte vara med och fira henne i helgen så jag bjöd hem henne på middag.
Jag bjöd på entrecôt och en röra på avokado/keso/valnötter. Mycket gott. Jag är fantastisk på att steka kött. Sen åt vi en liten choklad/mint/mandelmassa-kaka till efterrätt.
Sen satt vi och pratade. Pratade om vad som hänt genom åren, vart vi står nu, vart vi kan hamna. Hon fick läsa några av mina "dikter". Hon läste dem högt vilket var nyttigt för mig. Jag känner mig trygg i att läsa en av dem högt ~för det är snart dags för det~.

All and all, en mycket trevlig kväll.


Och titta, jag fick en fin liten vårbukett också.

Mer sånt! Mer gåvor till värdinnan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men GUD vad moget och vuxen. Vad hander dar hemma egentligen?
Bjud mig pa middag nar jag kommer hem!

MissDecibel sa...

Therece: Men jag har ju bjudit dig på middag! Men jag gör det så gärna igen. Om du lovar att aldrig flytta igen...