onsdag 11 mars 2009

Här är jag

God middag.

Inläggen som publicerats är från min gamla blogg. Ja, jag har bloggat tidigare men jag kände att det var dags för en nystart.

Jag är inte ett så stort fan av pressentationer så ni får helt enkelt lära känna mig med tiden.
- Nej! visst fan! Jag har ju bara 30 sekunder på mig att få er att bli intresserade.

Ok, ni ska få en pressentation i form av en gammal hederlig lista.
J a g är 21 år och bor i Stockholm
J a g är skriver "poesi" och gör snart min debut på en öppen scen.
J a g jobbar som receptionist och arrangör men...
J a g försöker slå mig in i burleskbranchen.
J a g är väldigt intresserad av kläder så shoppingbilder kommer då och då att poppa upp men Dagens Outfit-bilder kommer lysa med sin frånvaro ~men vem vet, ny blogg=nya vanor?~
J a g följer bloggbudet "Personligt med inte privat", dvs att jag inte ägnar mig åt att hänga ut människor. Ibland kanske jag försöker mig på att namedroppa, men då handlar det oftast om människor som få vet vilka det är så det är ganska pointless..
J a g är nykterist

...Och så här ser jag ut Välkomna till mitt bloggkalas

But please; bring your own diamonds!

1 kommentar:

Sanna sa...

Nice thingy! :)