söndag 12 april 2009

Världen befolkas av mig

Mattias är den som säger att jag är självcentrerad, egenkär, självgod, ego, yadayadayada.. Jag ser inget fel i att älska och värdera sig själv mer och högre än något eller någon annan. Men nu försöker jag förstå denna människa. Denna Mattias. Hur menar han? Att andra får lida för min awsomeness, mitt fabulösa jag, min underbara uppenbarelse..? Jag försöker, men jag förstår inte.

- Menar du något sånt här, Mattias?


Lär er den rätta filosofin!

Däri:

Världen befolkas av mig,

mig och mig och mig,

bara mig och min mamma.

Vi kan ta för oss precis som vi vill

Vem som kommer efter oss

det gör detsamma. Eller hur?

Egon , Åh, kärlek det måste jag ha.

Egon, och då är det bara att gå ut och ta.

För det motsatta könet skapades allena för mig.

Och Jag är vacker som en dag!

Jag fungerar som ett fiskedrag,

Sen skickar jag iväg dig om ett tag!

Inga kommentarer: