fredag 24 april 2009

Kalv är det nya svart

Igår hade jag en sån där fantastiskt trevlig kväll. Jag var inte säker på hur den skulle bli då jag varit fruktansvärt trött hela dagen. Så trött att jag fick sova middag på lunchen. Men när jag väl kom hem till min stad och mötte Johan så kändes allt. . . fab.

Vi gick till Sivletto, han handlade, jag hittade sötsaker. Sen tog vi oss till Snaps och slösade lite tid med hans kollegor.
Efter tiden på Snaps gick vi till Grogg. Ja, det fanns ett tema . . Vi körde en sen middag och jag åt för första gången kalv. Det var så gott. Jag blev så lycklig. Och jag kan med största säkerhet säga att Kalv är det nya svart.

Jag gjorde en tidig kväll, var hemma innan elva. Anna ringde ett par gånger också. Först för att säga hej, mjau och tass och sen för att berätta att Perfect Gentlemen spelades på radion.

En ofantligt bra kväll, som följdes av en mardrömsnatt. Men det löste sig med det.

Inga kommentarer: