tisdag 28 april 2009

Helgen i bilder

- Vad vill du? Men kom då.
Jag är ju här och väntar på dig.

Jag fatta allt och ingenting
Där stod ju du som alltid skulle va min
Du såg exakt lika påkommen ut som du var
Men ärligt talat det var skönt med ett dåligt svar
Hela världen är så underbar bara man får ett svar
Hela världen är så underbar bara man får ett svar

Toaletten spegeln, Jag har stirrat färdigt på den
Och vem blir inte ful i 60 Watts ljus?
Toaletten duschen, Jag har gömt mig för sista gången i den
Och vem blir inte kall naken och våt i en tom hall?

Hela världen är så underbar

om man är korkad tom och glad

Somnar nollsju vaknar igen på natten
Somnar nollsju vaknar igen på natten
Jag är en vampyr, jag suger och spyr
Låt mig komma in, jag vill bli din
Jag är en vampyr, jag suger och spyr
Låt mig komma in, jag vill bli din
Hela världens hunger samlad i mig
Hela världens hunger samlad i mig
~Markus Krunegård~

1 kommentar:

jovan sa...

Ja e ju här å väntar på dig med!! komm då så gör vi upp i ett hav av dun!!
kram på dig