lördag 4 april 2009

Klubbdrivaren har talat

Igår hade jag ett arr. Jag har inte velat skriva om det här tidigare. Det är en av många saker som gör mig nervös; att blogga om mina arr. Men nu är det gjort och fan va fint vi hade det.
Arret var standup i mitt hus. Komiker var Isak Jansson, Dominik Henzel, Fredrik Andersson och Kristoffer Appelquist.
Det gick bra. Inte överdrivet mycket folk, men alla som var där var där för att ha kul. Vilket ~faktiskt~ är ganska viktigt för att standup ska fungera.
Alla komiker drog över tiden. Sånt resulterar lätt i en lite trött publik men just igår var de starka, just igår mådde de bra.
Jag fick inleda kvällen, klubbdrivare som jag är. Vi hade två som fylde år, 40 och 60 så jag fick leda en födelsedagsallsång. Sen hade jag skrivit en liten pressentation om Fredrik på rim. Den gick ganska bra. Han var konferencier och vårdade kvällen ~mitt foster~ väl.

All and all skitbra bra kväll. Nu kan jag inte skriva mer, seven eleven har inte stängt av sina element.. Ut i solen och frys!

2 kommentarer:

Sanna sa...

It was GOOD.

MissDecibel sa...

Sanna: Jättekul att du kom! Sorry att jag var så fladdrig. Hoppas du hade det fab. Puss