onsdag 22 april 2009

Dyrkad och beundrad

Jag ryckte upp mig. Jag fick stöttande telefonsamtal, snälla kommentarer och tassmjuka pussar via internet. Jag låter mig inte slås ned ~Inte för att det var hans mening, för det var det inte. Men jag är skorpion och överreagerar lätt~. Jag träffade Robin efter jobbet. Vi beslöt oss för att åka till ankaret och vår fine vän Ludvig följde med.

Vi hade en grym kväll, allihop tillsammans. Jag var på bra humör, pratade med en massa människor, skapade mig en skara fans. Det behövdes för jag bestämde mig nämligen för att sjunga! Jo då, jag har inte sjungit där sen i november och då var jag så darrig att det inte kändes bra. Men nu var jag på topp. Det gick bra. Jag var nöjd. OCH det filmades av Robin.

Nu kan ni väl göra en sak för mig; Tjata på att jag ska lägga upp filmen!!! Jag vill få lite kommentarer. Det är jag värd med tanke på hur mycket jag sliter med den här bloggen. Ni vill väl inte att jag ska bli bloggbränd, som ~~Anna~~..? Nej ni förstår inte vad jag menar med det, men det kommer ni göra om ni kikar in i hennes blogg om några timmar..

9 kommentarer:

Anonym sa...

haha åh. nu får jag ju nästan ta mig tiden att lägga upp intervjun idag ändå =)
och filmen VILL JAG SE!!!

Anonym sa...

du kanske borde länka till min blogg också? =)

jerk sa...

Lägg upp filmen!

David sa...

Ok, jag läste inte tillräckligt noga. Du är värd en kommentar och jag tycker absolut att bloggsverige förtjänar att höra din sångröst!

MissDecibel sa...

Anna: Du ska få se filmen.. Men nu blev jag så nervös!! Det lät bättre inatt. haha, men jag har inte hört mig själv sjunga in ages..

Jerk: Men hej! Längesen!! Hur är det med dig?

David: Jaså han slarvläser också.. Men bra att du tog dig i kragen och kommenterade. Betyder allt. Eller.. Kanske inte allt, men en del!!

Anonym sa...

kramtass

Ludvig sa...

lägg upp filmjäveln

MissDecibel sa...

Ludvig: Hade du inte gått så tidigt hade du fått höra det liiiiive!!

Jerk sa...

Jovars, helt okej..väntar på en film..och bilden på de nya hörlurarna ;)