onsdag 9 september 2009

Vad är nu detta..?

Jag har råkat ut för något mycket märkligt. En del av min vänstra underarm har domnat bort. Det är som att den sover. Somnade gjorde den i tisdags eftermiddag och jag kan inte för mitt liv få delen att vakna. Det är liksom stumt. Inte vet jag vad det beror på heller. Jag tänkte att det kunde ha något med mitt väskbärande att göra, då jag alltid låter min för tunga handväska hänga från vänster armveck men det känns inte troligt.
Då borde många fler än jag ha råkat ut för detta och det har de inte. Det är bara jag som lider av detta. Jag jag jag är ensam om att min arm är bortdomnad.
Den har inte fått någon konstig färg, jag kan röra fingrarna normalt men som sagt; en filé är stum .
Några har sagt att det ser svullen ut, jag tror att de inbillar sig.
Vad tror ni, borde jag vara orolig? Är det dags att ringa sjukvårdsupplysningen? Eller är det kanske lika bra att jag hoppar in i en ambulans som kör mig till närmsta lasarett?
Spännande spännande..

Inga kommentarer: