lördag 26 september 2009

Uppdateringen ni väntat på

Jag har verkligen och påriktigt inte haft tid att blogga. Tills nu. Nu gör jag det.

Torsdagen blev stillsam. När stressen väl var över ~och håret ännu en gång blivit lockat~. Jag mötte upp Tessan på East, tog en cola och väntade in Johan. När han anslutit sig och gjort vår duo till en trio gick vi över gatan och in i sturegallerian. PomPoms nya butik är liten, men naggande god. När de får ordning på allt kommer det säkerligen bli en hit.
Vi stannade inte länge, utan gick upp på Obaren. Trevligt men trött. Jag var trött. Allt blir då trött. Jag tar på mig ansvaret och jag ber om ursäkt, förlåt.

I fredags kunde jag sova ut, ända till nio sov jag. Sen var jag viktig och ordnade med mina finanser ~dvs betala räkningar och växla pengar~. Sen, förstår ni, mötte jag upp min far och gick till Tvålpalatset där vi spenderade några timmar med att delta på ett arrangörsmöte. Mycket information, siffror och annat som gick över huvudet på mig diskuterades. då och då kunde jag vara med och samtala men mest lyssnade jag.

Sen mötte jag och papa upp min syster och vi åt middag ihop, något vi inte gjort p mycket, mycket länge. Oh så trevligt vi hade det! Mätta och belåtna gick vi till Kinateatern och såg Hairspray.
Kvällen avslutade jag med att ensam promenera runt i stan och andas.
Det var en bra fredag.

Lördagen är fortfarande tidig men jag har då hunnit, det ska ni veta. Arrangörsmötet fortsatte idag på Bio Rio. Sammanställning av gårdagen, musik av Peter och Frans, samtal med Lennie Norman och avslutning. Och förmiddagskaffe, mycket viktigt. Ett möte får aldrig vara utan sitt förmiddagskaffe.

Nu är tanken att gå hem och städa, sen är det fri lek.

Inga kommentarer: