torsdag 24 september 2009

Jag åt anka

Ankan smakade bra, den var god, kanon. MEN jag undrar lite..; är det något speciellt med att äta anka? Är det något jag missat?

Anledningen till att jag frågar är att jag har fått ~inte kraftiga men ändå märkbara~ reaktioner när jag berättat om att jag ätit anka. Inte bara idag, det har jag fått vid flera tillfällen. Att anklever produceras under tråkiga förhållanden vet jag, men bara anka, köttet, är det något märkvärdigt med det också?

Hur som, igår kväll var otroligt mysig. Vi satt bra och spanade ut över de andra gästerna. Det är kul att titta på folk, och East är ett bra ställe för spaning tack vare det blandade klientelet.
Hon som drog flest blickar till sig var klädd i en dräckt med hurskajagbeskriva spegelmosaik klistrad på. Håret var en stor röd tuppkam. Det var omöjligt att inte titta, speciellt svårt var det när vi satt i samma soffa med 1,5 meter mellan oss. Hon var snygg och jag älskar att titta på snygga människor.

Idag såg jag henne igen, fast nu i en blogg. Hon heter Eva Simons electromusiker. Nu vet ni det.

Och nu vet ni även hur jag såg ut.

Inga kommentarer: