torsdag 13 augusti 2009

I think therefore I spam

Vi har haft det så fab att jag blivit bakfull. Ja, så kan det bli. Har man haft det fantastiskt fab så kan man faktiskt bli trött. Inte tröttna, bli trött. Energin går åt när man har roligt så därför blev jag glad när Johan föreslog ..hyra film?. Jag var då snabb med mitt förslag ..och äta tacos?
Filmen gav mig energi till att pyssla hemma. Jag gjorde en kartong och strukturerade upp min hylla.
~Jag blir väldigt glad av paket så i min lägenhet finns många presentkartonger.
Paket och rosetter, genomgående tema av sånt som gör mig glad.~
Filmen levde sig kvar i min kropp och fick upp mig, utsövd, kl sex imorse. Jag hade några timmar att slå ihjäl innan det var dags för jobb så jag gjorde ytterligare en kartong samt rensade ut kläder som ska till Stadsmissionen. Jag hann även äta en ordentlig frukost, vika koftor och titta på Gossip Girl. Den som behöver en kick ska köpa filmen nu!
Filmens namn är En Shopaholics Bekännelser.

3 kommentarer:

Jovan sa...

Det var en underbar kväll igår och en helt underbar morgon! Älskar dig massor mitt hjärta. Ses ikväll. Kyss kyss

Ella sa...

Tack!

Herregud vilken fin bloggdesign du har! ♥

Amanda sa...

Ja jag kan inte bestämma vilken säsong som var bäst :) men jag kan återkomma om det, haha. FAST jag vet helt klart vilket avsnitt som var bäst: SISTA.