lördag 15 augusti 2009

Fredagsfab

Tänkte bara berätta att jag hade en truly lovely fredagkväll. Jag, Johan och min syster Stina levde gott. Först fördrink på Bistro Jarl, sen middag på Story, lite häng i deras bar, och sist avslutade vi med drinkar på East.
Skratt, god mat och massa prat. Fab. Påriktigtfab. Hinner inte skriva mer nu, jag ska ge mig ut på stan. Faktiskt. Jag lämnar er med några bilder.
Johan gav mig en väska precis innan vi gick ut. Han tyckte den passade bättre till klänningen än den jag tänkte ha... <3
Mat: Röding, NikiMaki (?), Ankbröst och lever
Crem Brulé med hallonsorbét.
Jag hade min underbara klänning. LOVEly!

2 kommentarer:

Jovan sa...

Det va en mycket trevlig kväll igår. Bra förslag av Stina som inte vart full.
Ja vill oxå ha bullar.

MissDecibel sa...

Ja det är märkligt att hon kan dricka en halv flaska vin plus några drinkar utan att bli full.. Men sån är hon.