onsdag 5 augusti 2009

Dagarna som gått

Mama ringde.
- Hur har du det på jobbet?
- Tråkigt.
- Ja men blogga lite då. Nu ligger du faktiskt efter. Du kan ju inte bara gå upp i dig själv och din egen lycka. Tänk på dina foster!

Ja, jag ber om ursäkt för min frånvaro. Jag insåg inte att det tog er så hårt. Anledningen till min tystnad är att min karl nu kommit hem. Vi har spenderat tid ihop, irl. Plastisen som bodde hos mig har nu fått flytta så jag har nu mera bara tillgång till dator när jag jobbar. Här kommer en uppdatering på de gångna dagarna.

Lördag
Jag åkte ut för brunch med min mor och syster på Djurgårdsbrunn. Över två timmar bestående av mat, kaffe, skratt och samma skiva tre gånger. Otroligt trevligt.
Senare promenerade jag till Tanto. Träffade vänner och insöp lite stolthet i form av peruker och nakna stjärtar. Kvällen spenderades med min syster på Josefinas och Storstad fram till tolvnångång då jag mötte upp min man.

Söndag
Frukost på Saturnus sen promenad ut på Djurgården med Johan. På kvällen besökte jag, Therece och Z Big Ben för att skratta. Och som vi skrattade. Det var en bra kväll.

Måndag
Jag hade en ledig dag så efter min kl tolv.fyrtio hoppade vi på en båt som tog oss till Vaxholm. Där avnjöt vi en trevlig middag.
Väl tillbaks på fastlandet ~ja, det är ju Vaxholm också, men ni förstår vad jag menar~ mötte vi Therece, gick till Sunkit och hade oss en trevlig kväll.
- Känns det bättre nu?

Inga kommentarer: