fredag 31 juli 2009

En nyhet

Jag är inte sjuk, inte sjuk. Det vet ni, men här är den riktiga nyheten; Jag är inte längre trött, så oändligt trött.

Jag har fått vila, sova. Jag har varvat ned, slappnat av och det ger mig energi till att varva upp utan att flyga iväg. Jag har det bra.
Igår kväll var en härlig kväll. Jag mötte min syster och vi gick till Lasse i Parken som hade besök av Tiny Comedy. Galet många komiker som höll låda i tre timmar utan att det kändes länge. Bra gjort! När Lasse stängde var vi några som gick till Judith & Bertil. Även där smet tiden iväg och jag var inte hemma förän halv två.
Tack ni igår. Igår var guld. Jag gillar guld.
Stina och Markus på Tiny
Ami, David och Cecilia på Judit & Bertil

2 kommentarer:

therece sa...

åhh, juste, jag hade nästan glömt bort låten med Thorsten. Svinbra. YES.

Ehh, jag kommer hem imorgon klockan 18-19 typ... Har för mig att du messade om någonting för någon dag sedan, allt känns väldigt luddigt.
Jag messar något tillbaka någon gång någon annan dag.

therece sa...

kul att du uppdaterar så ofta...knappt så man hinner med.