måndag 27 juli 2009

Söndag

På söndagen mötte jag upp Tessan. Vi tog en promenad ut till en magisk plats. En plats som borde bli k-märkt. Längst ut på skeppsholmen. Ni kan läsa om det här i Tessans blogg.

- Peka på svanen Thea! Det blir jättekul!!
Sen gick vi hem till mig, tittade på Hairspray och jag lagade mat. Jag bakade även kakor, men någonstans gick det fel. Det skulle enligt receptet bli 50 american cookies men i verkligheten blev det 22 st. Jag vet inte varför. Får man inte ens smaka på degen? Är de så det är bestämt nu för tiden..? På min tid så räknades det med ett visst svinn i recepten. Sanna mina ord!
När vi ätit oss mätta gick vi till Big Ben för att insupa lite humor. Det var varmt och trångt men kul. Bra jobbat, ni.

DÄR. Nu är helgen avbetad. Hoppas ni känner er så där lagomt up to date.

Inga kommentarer: