söndag 31 januari 2010

TiaraThea's smygcomeback på BOKA

Grym dag igår. Träningen funkade ok. Alltså, jag var bättre än träningen. Passet var inte ansträngande nog. Jag fick varken kräkimpulser eller blodsmak i munnen. Då är det något som inte står rätt till men som min syster sa "Att träna en timme eller inte träna en timme, klart det gör skillnad". Så sant som det var sagt. Jag var alltså grym hur man än ser på det. så.

Sen åkte jag ut till BOKA. Det hölls i Hallunda, en halvtimmas t-banefärd från mig. Segt, men jag räddade mig med brittiska Vouge. Bra, eller, helt ok grejer. På BOKA tittade jag på saker, engagerades, planerade i huvudet, smidde planer. Kaffepaus sen mer att titta på.
Sen hemfärd för ombyte; jag var sockersötsöt med vaniljviskade hår, dollface och rosa smycken (flamingobrosch, hjärtörhängen och tiara). Bilder kommer på redan antagen begäran.

Åter igen trick till Hallunda. Där; middag med underhålnig. Wallmansartist. Ja, vad ska man säga..? Jag tror jag var lite för ung för att förstå grejen..
~~Wallmanskillen~~~ ~~~kräftcheesecake (wtf.?)~~
Bästa igår, bästa på BOKA, var det som kom efter middagen. Navid Modiri och Gudarna. PeppPepp - sån helvetes jävla pepp. Sen bra häng som följdes av ännu bättre häng. En grym natt, inspirerande och upplyftande på flertalet plan.
Nöjd så nöjd men även trött, så oändligt trött, så förbannat jävla trött. Snart vila. Morfar är trött nu.

Inga kommentarer: