måndag 1 februari 2010

Söndagssoft

Igår då. Jo igår var jag ju trött. Jättetrött. Why? Jag hade sovit lite, extremlite, en och en halv timme för att vara precis. Jag gick upp tidigt för frukost med min syster.
Non Solo, det bästa frukoststället i stan. Hade det inte varit så förbannat kallt hade jag stannat där resten av dagen. Jag hade behövt det, hade behövt sitta och tvinga mig att skriva. Det har varit dåligt, riktigt jävla dåligt, på det fronten nu. Men jag har nu inspirerats igen. Oh, just det! jag har kommit på mina texters kategori, chicklit-poesi. Bra grejer.

Frukosten med Stina var brabra. Prat om allt, inte ingenting. Efter det promenerade jag till birkastan för Bönor och Bakat-häng med kaffe, blåbärspaj och Adam. Även där var det kallt. Vad är upp med Stockholms jävla cafeér?

Vi gick sen hem till honom, jag bloggade och han gjorde annat. Trött var jag ju så Adam bar mig till hans totalunderbara fåtölj där jag sov i ett par timmar. Grymt.

Sen hem för mer sömn, skvallersamtal med Tessan, sen sov jag djupt till klockan väckte mig. En bra söndag.

~Nu syns det inte med jag hade på mig en liten tiara även igår.~

1 kommentar:

bca sa...

jag tog mig en titt och vilken härlig blogg jag hittade! :D