onsdag 3 februari 2010

Träning och bio-kväll

Igår då. Mitt tåg hem blev väldigt försentat, 40 minuter, så jag missade mitt gympapass men inte slarvade jag bort kvällen med att gråta över det, nehe då! Jag mötte upp Tessat och körde gym istället. Hon hade haft instruktör så hon fick visa hur allt skulle göras. Det var roligt, sjukt jävla roligt, tack vara oss. Jag tror att vi underhöll många. Eller så tyckte de att vi störde - vem vet?
Efteråt gick vi på bio. Snabba Cash. Helt ärligt, den var sådär. Jag ska utveckla i ett annat inlägg.
En mycket trevlig kväll. Mycketmycket.
Jag och Tessan hade inte ätit mat så vi var ett par jobbiga as
som smygåt en varsin kycklingburgare i salongen. RIOT GRRLS!
Tessan hade vett att sminka sig efter träningen.
Det hade inte jag ~rouge och maskara räknas inte~.
Jag har så mycket att lära av den kvinnan.

1 kommentar:

Matilda sa...

Svar - Men H&M har väl aldrig haft nån äkta skinnjacka? jag vill nämligen ha det så man kan ha den flera flera år utan att den blir ful i skinnet. Men jag ska kolla!