onsdag 10 februari 2010

En dag som denna

Idag är en svängningarnas dag. Jag känner det redan. En sån dag då minsta kommentar, vindpust, medgång, motgång, eller vad fan som helst kommer påverka mig. Bra och dåligt, det beror helt på hur min omvärld bahandlar mig.
Jag borde inte låta mig påverkas, inte av allt, men vissa dagar är svårare än andra.

Just idag tror jag beror på igår. Igår var en väldigt bra kväll men den var speedad på grund av den där colan som jag drack på fastande mage. Kvällen blev även senare än jag räknat med, dont' stop me now I'm having such a good time liksom. Otroligt roligt och totalvärt var det men slarvar jag med mat och sömn blir jag extra känslig. Precis som alla andra. Inget konstigt i det. Inget konstigt i det alls.

Ok, dagens fokus ska ligga på att göra sånna saker som piggar upp, tex:
* Prata med glädjande människor
* Verkligen undersöka mina möjligheter för framtiden
* Ringa henne (?)
* Skriva på den där jävla boken (det kan vara roligt)

Så får det bli.

Inga kommentarer: