lördag 10 oktober 2009

Fulländad lördag - redan vid start

Åh! Jag kunde inte haft en bättre lördag.
Jag vaknade i min systers fina lägenhet och njöt av Monde Yeux. Redan där var dagen fulländad.
Vår papa kom förbi och vi promenerade i höststockholm, åt lunch på Riche och promenerade lite till. Jag och papa kände oss äventyrliga och åkte ut till Ikea. Jag vill göra om hemma, det är en ny tid. Jag hittade saker jag vill ha, saker som kommer ge mitt hem en annan känsla. En ny känsla. En bättre känsla. Han var vänlig nog att köpa en kudde och ett nytt täcke ~värmegrad 6~ till mig. På vägen hem stötte jag ihop med en gamla klasskamrat. Hon fixar hår. Hon vill fixa mitt hår ~det vill de flesta frisörer jag träffar på. . .~ så det ska styras upp. Äntligen.

Nu är det dags för kvällsliv. Jag tror det blir bra, det känns så.

2 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Ska vi fortsätta??

Ja kan köra på hur länge och hur långt som helst