torsdag 30 april 2009

Förklaringen

Jag vet inte om ni vill ha en förklaring för mitt dåliga uppdaterande i helgen. Hur skulle jag kunna veta det, det här är ingen dialog. Tyvärr.
Jag flängde runt en massa, det var gåpåstan, middagar, utgångar, uppgångar, fixa pass, sjunga på ankaret, åka bil/buss/tunnelbana/tåg, fira mama, fika. . . Ja, ni förstår att jag har haft att göra.
Angående sången på ankaret: Jag var fantastisk. Det tyckte ALLA som var där. Och jag sjöng tre låtar. Först en som gick halvbra vilket betyder att jag aldrig kommer sjunga den igen. Sen ville jag ha revanch så då sjöng jag Piece of my Heart och det gick bättre än förra gången. Skriket satt bättre också. Slutligen var det en fransman som jag träffade som ville sjunga med mig, och vem är jag att neka någon? Så vi sjöng Lick it Up. Det gick bra men mina fans ~ja jag har sånna nu~ tyckte att jag skulle sjunga själv då alla andra bara drar ned mig.
- Det var d e r a s ord!
Tyvärr filmades ingenting den här gången, men lugn bara lugn fabulösa foster, det kommer.

Inga kommentarer: