lördag 13 februari 2010

Vad gör jag nu?

Jag fortsatte dagen med fika med Adam på PUB sen upp två våningsplan för tekalas på PomPomParlour tros att jag var helt slut efter träningen (and still am).
Ikväll har jag biljetter till Ön på Stadsteatern. Vännen jag skulle gå med har fått feber och eftersom att det här är stockholm har alla gjort planer för kvällen. Vad gör jag nu? Jag tror jag går ändå, det känns dumt att missa en pjäs pga dåliga vänner... men ändå trist att inte kunna dela upplevelsen med någon. Nåväl, värre saker har hänt...

...men varför sluta med texterna?
Och du var solskenet
Johnny jag var ensam
Du var solskenet
Johnny jag var ensam
[...]
Och jag låg under sängen
Jag hörde dig
Eva jag behöver dig
Mer än vad jag vill ha dig
~En midsommasnattsdröm - Håkan Hellström~

Inga kommentarer: